Gerritstoernooi

Gerritstoernooi DSC Diepenveen

Het Gerritstoernooi is al vele jaren een begrip in de directe omgeving van Diepenveen.

Op het sportpark de Zunnebargh in Diepenveen is het, veelal in het laatste weekeinde van mei of begin juni, een komen en gaan van vele verenigingen in diverse leeftijdsklassen. En niet alleen uit de directe omgeving maar ook uit andere plaatsen uit Overijssel en Gelderland bezoeken verenigingen het toernooi. Gekenmerkt door een sportieve sfeer, strakke organisatie en gezellige entourage strijden teams om de eer waarbij fairplay een belangrijke rol speelt.

Op zaterdag en zondag worden de spelers enthousiast ontvangen door een grote groep vrijwilligers.

De compacte indeling zorgt voor een prettige toernooivorm, waarin je in korte tijd diverse wedstrijden speelt onder leiding van clubscheidsrechters van DSC Diepenveen. Ook in en om de wedstrijden is het goed toeven op het sportpark. Er zijn diverse speelmogelijkheden voor de kinderen en het gezellige terras maakt ontmoetingen mogelijk.

Op de zondag is de mini-league sinds enkele jaren een onderdeel van het toernooi geworden. De mini’s spelen hun eigen toernooitje, aangemoedigd door talloze ouders, opa’s en oma’s en familieleden. Dit geeft het Gerritstoernooi weer een heel eigen sfeertje.

Het Gerritstoernooi wordt georganiseerd door een vaste groep, die zich laat ondersteunen door veel vrijwilligers.

De commissie bestaat uit:

• Rob,
  • Claire
  • Lytitia
  • Marjolijn
  • Serge
  • Martijn
  • Coen

Voor contact met ons kunt het volgende e-mailadres gebruiken : gerritstoernooi@vvdiepenveen.nl