Sponsorcommissie

Voor wie?

Iedere sponsor is bij DSC meer dan welkom. Zowel kleine als de grote sponsoren. Voor elk budget zijn er sponsormogelijkheden bij vv Diepenveen. De sponsorcommissie van DSC afdeling voetbal is voortdurend op zoek naar nieuwe sponsors en sponsormogelijkheden met als doel financiële middelen te verkrijgen waarmee de club haar voetbalactiviteiten (beter) kan uitoefenen.

Waarom sponsoren?

Er is een groot aantal redenen om DSC te sponsoren. Deze kunnen voor iedereen verschillend zijn, zoals: vergroten van naamsbekendheid, betrokkenheid bij DSC, ondersteuning van een team van bijvoorbeeld uzelf of uw zoon of dochter, maatschappelijke betrokkenheid bij het verenigingsleven in het dorp, het versterken van bestaande relaties of het opdoen van nieuwe relaties, verbeteren van uw uitstraling en imago en het genereren van positieve publiciteit.

Sponsormogelijkheden

Onderstaand in vogelvlucht een opsomming van de sponsormogelijkheden:
– Teamsponsor (wedstrijdtenue, trainingstenue, tassen)
– Reclameuiting op het complex, in het clubhuis of op de internetsite
– Gerrits-Jeugdtoernooi of andere clubevenementen
– Voetbalkamp voor de jeugd
– Voetbalacademie

En in overleg is natuurlijk ‘maatwerk’ mogelijk zodat uw sponsoring het beste bij u en uw bedrijf past.

Contact:
Hans Smeenk