Vacature kantinebeheerder

DSC Diepenveen is een bloeiende en groeiende omnisportvereniging. Een sportvereniging draait niet zonder vrijwilligers, zo ook bij DSC Diepenveen. Gelukkig hebben we een groot aantal betrokken vrijwilligers die zich op allerlei manieren inzetten voor de club. Hier zijn we erg blij mee! Wij zoeken iemand die het beheer of een deel van het beheer van de kantine op zich kan nemen. Ben jij een sportliefhebber en houd je van de gezelligheid van een sportkantine? Lees gauw verder voor de vacature.

Als kantinebeheerder ben je verantwoordelijk voor de exploitatie van de kantine. Het aantal uur en de omvang van de taken is in overleg. Afhankelijk van het aantal uren en de taken is een vrijwilligersvergoeding mogelijk.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

• In deze functie heb jij de verantwoordelijkheid voor het op adequate en professionele wijze laten functioneren van de kantine;
  • Je verzorgt, samen met de overige barvrijwilligers voor de verkoopwerkzaamheden aan de bar en in de keuken;
  • Je draagt zorg voor goed kassabeheer en verwerking van de administratieve taken;
  • Je instrueert, begeleidt en stuurt de barvrijwilligers aan;
  • Je zorgt voor een adequaat voorraadbeheer van de kantine en voert bestellingen uit;
  • Je coördineert diverse schoon- en opruimwerkzaamheden in de kantine en toiletruimte;
  • Je coördineert de planning van de activiteiten in de kantine en zorgt voor opening en sluiting;
  • Je ziet toe op naleving van wettelijke voorschriften op het gebied van o.a. alcohol en sociale hygiëne.

KERNCOMPETENTIES

• Werken in teamverband;
  • Organisatorische vaardigheden;
  • Ervaring in de horeca is een pre, maar niet verplicht
  • Klantvriendelijke en gastvrij
  • Oplossingsgericht
  • Dienstverlenend ingesteld
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Stressbestendig

Heb jij zin gekregen om deze mooie verantwoordelijke functie op je te nemen of misschien een specifieke taak?

Vragen?

Voor vragen kun je contact opnemen met Piet Hendriks of Inge Kappert.

Reageren?

We zien jouw reactie graag tegemoet. Jouw motivatie kun je mailen naar penningmeesterclubhuis@gmail.com o.v.v. vacature kantinebeheerder DSC Diepenveen.