Vacature barhoofden

DSC Diepenveen is een bloeiende en groeiende omnisportvereniging. Een sportvereniging draait niet zonder vrijwilligers, zo ook bij DSC Diepenveen. Gelukkig hebben we een groot aantal betrokken vrijwilligers die zich op allerlei manieren inzetten voor de club. Hier zijn we erg blij mee! Ben jij een sportliefhebber en houd je van de gezelligheid van een sportkantine? Lees gauw verder voor de vacature.

Als barhoofd ben jij de gastheer/gastvrouw van de club, zowel voor de eigen leden als voor onze bezoekers.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

• In deze functie heb jij de verantwoordelijkheid voor het openen en sluiten van de kantine;
  • Je draagt zorg voor het bijhorende sleutel- en geldbeheer;
  • Je opent en sluit de kantine op zaterdag en/of zondag. Het aantal uur en de frequentie in overleg;
  • In overleg kun je ook meedraaien tijdens de bardiensten en help je de barvrijwilligers mee met het uitvoeren van de taken.

Heb jij zin gekregen om deze mooie functie op je te nemen?

Vragen?

Voor vragen kun je contact opnemen met Inge Kappert.

Reageren?

We zien jouw reactie graag tegemoet. Jouw motivatie kun je mailen naar penningmeesterclubhuis@gmail.com o.v.v. vacature barhoofd DSC Diepenveen.