Wedstrijd eerste elftal – 12 mei

Vrienden van DSC

Bestel clubkleding

Oudere berichten

Vanmorgen werd er vroeg verzameld door leden van het 45+ vrijdagvoetbal en andere clubgenoten om de handen uit de mouwen te steken.

Tussen de voetbalwedstrijden en buitjes door werd er hard gewerkt op en aan het clubhuis. Het mooie is dat bij vv Diepenveen de beste stuurlui niet alleen aan de wal staan maar ook gewoon meehelpen!

Zo is de stoep onder de overkapping weer dicht getegeld, zodat deze uitgang ook weer gebruikt kan worden. De rode loper kan al bijna uit! De pilaren van de overkapping zijn geel geschilderd en de gaten om de pilaren zijn weer dicht getegeld.

Binnen zijn de plafonds in de berging bevestigd. Als deze plafonds zijn gesausd kunnen we beginnen met het opruimen van de grote zaal. We willen de grote zaal zo snel mogelijk weer in zetten waar die voor bedoeld is. Dat is niet als opslaghok maar als multifunctionele ruimte waar gesport kan worden (tafeltennis, biljart, darts) en waar we gasten kunnen ontvangen. Hulp is zeer gewenst!

De stoep onder de fietsparkeerplaats is er helemaal uitgehaald. Hierdoor is er plek om de fietsenstallingen opnieuw te plaatsten. Dit is een flinke klus en daar is nog hulp voor nodig!
Meld je aan en stuur een e-mail naar: jeugdcommissie@vvdiepenveen.nl

Er was vandaag mechanische hulp ingeroepen, deze was zeer welkom. Met behulp van de graafmachine kon er veel grond worden verzet. En het zeer zware monument is op de nieuwe plek gezet.

Afmelden

Stuur een bericht naar: