Iedere vrijdagavond staat een team van VV Diepenveen in een sporthal klaar om een balletje te trappen. Futsal wordt het nu genoemd en gespeeld door verschillende clubs binnen de regio. De regels van Futsal, ook wel bekend als zaalvoetbal, zijn anders dan op het veld. Spelers moeten, anders dan voetbal buiten, fysiek contact vermijden. Ook het maken van slidings is verboden. In de zaal komt het hierdoor meer aan op tactisch vernuft en technische vaardigheden.

Op dit moment wordt er gezocht naar versterking voor het team, een uurtje knallen en daarna is het tijd voor de derde helft. Wie ziet het zitten om mee te doen in het team van VV Diepenveen, om op de vrijdag de stress van de week eraf te voetballen?

Meld je dan aan via het inschrijfformulier op de Home pagina onder het kopje: Welkom (of klik hier).

Want dat is wat er door het team wordt gehoopt, dat ze een aantal nieuwe leden welkom mogen heten in het Futsal Team van VV Diepenveen!