Wedstrijd eerste elftal – 25 april

Boerenkooltoernooi

2024  groot succes

Een traditie bij vv Diepenveen is het boerenkool toernooi voor de jeugd van de mini’s tot met de Jo19

De boerenkoolcommissie coördineert het toernooi, maakt de teamindeling en zorgt dat EHBO is  en voldoende begeleiders,

Scheidsrechters en de zaalwacht.

Maar liefst 164 spelers hadden zich dit jaar aangemeld en 40 vrijwilligers die dit feestje niet willen missen.

Voordat de wedstrijden beginnen krijgen de spelers uitleg over de spelregels.

De speeltijd wordt op het bord aangegeven en de zoemer gaat na 8 minuten  en dan is het spel afgelopen.

Door het mixen van de teams zagen de toeschouwers  mooie spannende wedstrijden.

Na afloop van de poulewedstijden kregen de spelers een welverdiend broodje knakworst en drinken.

Voor de winnaars was er ook nog een zakje chips  en wat bij elke poule weer terug kwam was een prijs ( bal) aan een speler die is opgevallen door bijv een mooie actie een mooi doelpunt of goed keeperswerk.

De boerenkoolcommissie kijkt terug op een geslaagd toernooi en wil alle vrijwilligers bedanken die hebben bij gedragen aan de twee voetbaldagen.