Wedstrijd eerste elftal – 21 april

Vrienden van DSC

Bestel clubkleding

Oudere berichten

Diepenveen 8 januari 2023, een mooi affiche: een vernieuwd clubhuis, een lekker zonnetje, twee hoogstaande wedstrijden en aansluitend de nieuwjaarsreceptie met daarbij de uitreiking van de van Vemden bokaal.

De eerste wedstrijd op het programma ging tussen het dames1 elftal en de 7×7 45+ groep. De beide elftallen werden gemixt en zij hebben 2x een half uur lekker gevoetbald. Leuk is dat er hierdoor ook duels tussen vader en dochter mogelijk waren. De teams waren goed verdeeld, wat een eindstand van 4-4 heeft opgeleverd.

De wedstrijd daarna ging tussen Diepenveen1 en de oud selectie van Diepenveen1 van pak een beet 10 jaar geleden. De jeugdige selectie liet zien over veel snelheid en voetballend vermogen te beschikken. De oudere selectie gecoacht door trainer van der Werff liet zien wat 10 extra levensjaren met je doet. Er werd een verdienstelijke pot voetbal op de mat gelegd. Over de eindstand praten we niet.

We praten wel over de receptie, die was dik voor elkaar! Het was volle bak, er waren lekkere hapjes en sfeervolle muziek. Het was leuk om veel clubgenoten weer te ontmoeten in ons clubhuis. Samen hebben we geklonken op het nieuwe jaar.

De van Vemden bokaal voor de vrijwilliger van het jaar werd uitgereikt aan Paul de Groot. Een mooie onderscheiding voor Paul, die zich al jaren op verschillende vlakken verdienstelijk inzet voor onze club Diepenveen. En de laatste jaren ook het gezicht van de club is door zijn rol als voorzitter van de Omni vereniging. Maar daarnaast zien we hem ook regelmatig op het veld terug als speler of scheidsrechter.

Al met al kunnen we spreken van een zeer geslaagde nieuwjaarsreceptie.
Rest ons om de organisatie te bedanken en ook alle spelers en bezoekers!

Tijdens de wedstrijden zijn er foto’s gemaakt door fotograaf Jan.

Afmelden

Stuur een bericht naar: