Trots en tevreden kan VV Diepenveen melden dat per 1 september 2023 Wolters Keuken & Bad zich voor een periode van 3 jaar als sponsor aan Voetbal Vereniging Diepenveen heeft verbonden.

Wij vertrouwen erop hiermee Wolters Keukens & Bad in scoringspositie te brengen.

Wolters Keuken & Bad is actief op het gebied van keukens, badkamers en vloeren en opgericht in 1987. Voordat Geert Wolters (de huidige eigenaar) in 2004 mede-eigenaar en 2011 volledig eigenaar werd heeft hij nog een uitstap gemaakt met een zelf opgerichte onderneming in aanrechtbladen. Wolters Keuken & Bad richtte zich eerst op keukens waarna zij in 2013 ook begonnen met badkamers en vervolgens ook diverse vloeren. Vanuit de lange termijn visie is de totale ontzorging ontwikkelt.

Hierin nemen zij in overleg met de klant de volledige logistieke planning van A tot Z over. Het verkopen van keukens, badkamers en vloeren wordt verzorgt door een vast team waarbij een goede relatie met de klant voorop staat. ‘’Klanten kopen pas wanneer ze een goed- en betrouwbaar gevoel hebben”.

Hetzelfde geldt bij een sponsorschap. Een goede relatie zorgt voor vertrouwen en een mooie samenwerking waarin je elkaar kunt vinden en je ambities na kunt streven.   Geert Wolters geeft aan dat hij het mooi en belangrijk vindt dat lokale bedrijven iets terug doen voor lokale verenigingen binnen de mogelijkheden. Zo is Wolters Keuken & Bad ook sponsor bij SV Schalkhaar (hoofdsponsor),Sportclub Lochem en Voetbal vereniging Gelselaar.

Omdat Wolters Keukens & Bad voor VV Diepenveen een nieuwe relatie is, zijn er tussen Geert Wolters en onze sponsorcommissie meerdere gesprekken gevoerd om tot een goede overeenkomst te komen.

Het resultaat hiervan is op- en rondom de velden van VV Diepenveen reeds te bewonderen.

Geert Wolters bedankt voor het vertrouwen.