vv Diepenveen Doedag, een dag waarin we onze clubgenoten in staat stellen om hun steentje bij te dragen als vrijwilliger. Van elk lid van onze vereniging verwachten we dat zij of hun ouder/verzorger zich inzetten als vrijwilliger. Een van de taken waaruit gekozen kan worden is het verlenen van hand- en spandiensten op en rondom het voetbalcomplex. 2x per jaar, in het voorjaar en in het najaar plegen we onderhoud aan het clubgebouw en het sportpark eromheen.

Ook dit voorjaar waren er weer ruim twintig clubgenoten aanwezig om de handen uit de mouwen te steken.
Er is opgeruimd, schoongemaakt, geschoffeld, getegeld, nog meer opgeruimd. Ook is kleedkamer 10 onder handen genomen, hopen dat hier snel weer gebruik van kan worden gemaakt.
Ook onze collega’s van de handbal waren goed bezig. Zij hebben hun buitenvelden weer speelklaar gemaakt.

Op het natuurgrasveld zijn de dugouts stof en troepvrij gemaakt en de stoep zeer netjes gemaakt. De netten van de grote doelen zijn eraf en de doelpalen zijn weer zichtbaar wit gemaakt.
De zandbulten zijn verplaatst, het witzand is gebruikt bij het sanitair gebouw bij de jeu de boules banen. Het zwarte zand is gebruikt om de doorgang bij de antenne aan te vullen. Het nieuwe sanitair gebouw bij de jeu de boules is voorzien van een strakke stoep.
Het ballenhok is opgeruimd, net als het groene opslaghok. Toen dit klaar was is er nog een ronde om de velden gemaakt om alle losse troep op te ruimen. Er is flink geschoffeld bij het terras en ook de inhammen langs het veld zijn schoon opgeleverd.
Het bord met onze huisregels heeft een prominente plek gekregen.

Aan het eind van de ochtend was de vuilcontainer helemaal gevuld.
We hebben de dag afgesloten met een gezamenlijke lunch.
Nogmaals dank aan iedereen die zich heeft ingezet!

Namens de organisatie Marieke, Eddy en Jan.