klik hier: Vacature trainer 2e elftal

Vacature Trainer vv Diepenveen 2e elftal
Voor het seizoen 2023-2024 is vv Diepenveen op zoek naar een enthousiaste trainer/coach voor het 2e senioren selectie elftal (zondag 2e klasse).

De trainer/coach van ons 2e elftal geeft twee keer per week training(dinsdag- en donderdagavond) en is op zondag aanwezig bij de wedstrijden en periodiek bij het trainersoverleg.

De trainer/coach is bij voorkeur in het bezit van het UEFA C diploma en heeft affiniteit met het trainen van deze leeftijdsgroep. Het is mogelijk om bij vv Diepenveen de UEFA C opleiding te gaan doen.

VV Diepenveen
VV Diepenveen is een dorpsclub waarbij presteren, ontwikkelen en gezelligheid hand in hand gaan. De club beschikt over twee nieuwe kunstgrasvelden waardoor er altijd onder goede omstandigheden getraind en gespeeld kan worden.

Contact
Ben jij enthousiast, wil je jezelf ontwikkelen en wil je meedenken binnen ons technisch voetbalbeleid?

Solliciteer dan door een mail te sturen met je CV naar technischecommissie@vvdiepenveen.nl of neem contact op met Edwin Rouwenhorst 06-29591999 of Genéé Tersteeg 06-53229334