Wedstrijd eerste elftal – 7 april

Bestel clubkleding

Oudere berichten

Stukadoorsbedrijf Kommerkamp nieuwe sponsor JO19-1

Nadat hij als rots in de branding van de Diepenveense verdediging de club jarenlang van binnen de lijnen heeft gesteund, gaat Mike Kommerkamp dat kunstje nu ook buiten de lijnen voortzetten. Vanaf volgend seizoen speelt onze JO19-1 namelijk in wedstrijdshirts gesponsord door Stukadoorsbedrijf Kommerkamp!

Een korte introductie van deze nieuwe sponsor is dan ook op zijn plaats, al zullen velen hem al kennen. Na eerst ervaring op te hebben gedaan onder een baas, trok Mike ruim een jaar geleden de stoute schoenen aan en is voor zichzelf begonnen. Sindsdien heeft hij menig huis van een mooie opknapbeurt voorzien. Je kunt bij hem terecht voor sausklaar stucwerk, spackspuiten, sierpleister en beton cire.
Neem ook gerust eens een kijkje op zijn website stukadoorsbedrijfskommerkamp.nl.

Het bestuur en de sponsorcommissie danken Mike voor zijn bijdrage om de JO19-1 volgend seizoen van shirts met een mooie opdruk te voorzien. Ben je benieuwd naar deze shirts? Kom dan komend seizoen vooral een keertje langs op de zaterdag!

Afmelden

Stuur een bericht naar: