Een theatervoorstelling gespeeld door Dante en Ewald, aanvoerder van Positief Coachen.
Over hoe je als trainer/coach of bestuurs- of commissielid kunt zorgen dat jeugdige sporters beter gaan presteren en de vereniging nog sterker wordt.
En over hoe je als vader of moeder kunt zorgen dat het goed gaat met je kind in de sport, maar ook op school en thuis.

De aanwezigen werd een spiegel voorgehouden door middel van grappige sketches, muziek, heldere boodschap en veel interactie met het publiek. Het bleek dat een aantal aanwezigen niet hadden misstaan op de toneelschool, goed gedaan!

Voor kinderen geldt dat plezier en zelfvertrouwen het belangrijkste is bij sport en spel.

Leuk om te zien was dat de geleerde lessen meteen zaterdag al rond de velden in de praktijk werden gebracht door ouders, trainers en leiders!