Ons clubhuis, “De Zunnebargh”, heeft een behoorlijke metamorfose ondergaan het afgelopen jaar. U kunt het resultaat zien als u bij ons op het sportpark bent. Het is een stuk energiezuiniger geworden en alles is weer fris en helder. Het is een genot om er te mogen sporten.

In het kantine gedeelte is (nog) niet heel veel veranderd. Het bar- en keukengedeelte komt in de loop van het komende seizoen aan de beurt. Ook zal er nog nieuw meubilair worden aangeschaft voor op het terras.

Er zijn vele acties op touw gezet om alles betaalbaar te houden. 1 daarvan was de statiegeld actie bij AH Middeldorp. Rob Middeldorp heeft u de mogelijkheid gegeven om uw statiegeld te doneren t.b.v. “de Zunnebargh”. Daar is dankbaar gebruik van gemaakt. Rob heeft afgelopen vrijdag een cheque van € 1426.99 overhandigd aan de renovatiecommissie. (zie foto)

Wat kan je met zo’n bedrag? Nou, veel. De aanleg van de tuin aan de voorkant van het clubhuis, met beplanting, is er van betaald. Het is een lekker gevoel dat je met eigen mensen zulke mooie initiatieven bij elkaar kunt sparen en ondersteunen. We danken u allen voor de donatie en AH Middeldorp voor deze kans.

Namens de renovatiecommissie, Harry Nieuwenhuis.