Beste voetballiefhebber,

Ben jij een gepassioneerde voetbalfan en wil je graag een actieve rol spelen in het mooiste spel ter wereld? Voetbalvereniging Diepenveen is op zoek naar enthousiaste scheidsrechters die het leuk vinden om af en toe een wedstrijd te fluiten bij zowel senioren- als juniorenteams. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een geweldig team en een positieve bijdrage te leveren aan onze vereniging en aan de sport die we allemaal zo liefhebben!

Als scheidsrechter bij VV Diepenveen speel je een cruciale rol in het waarborgen van eerlijkheid en sportiviteit op het veld. Je krijgt de kans om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen en je kennis van de voetbalregels verder uit te breiden.

We bieden kosteloos training en begeleiding aan om je verder te ontwikkelen als scheidsrechter, en je hoeft geen ervaring te hebben om je aan te melden. Iedereen met een passie voor voetbal en een goed gevoel voor fair play is van harte welkom om zich aan te sluiten!

Dus, ben jij klaar om het fluitje ter hand te nemen en het spel in goede banen te leiden? Meld je dan nu aan als scheidsrechter bij Voetbalvereniging Diepenveen en maak het verschil op het veld! Stuur me een e-mail of een app en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Wij kijken uit naar je komst en wensen je veel fluitplezier toe!

Met sportieve groet,

Martin Scholte van Mast