De 45e Midwinterloop Diepenveen 21 januari 2024

Op zondag 21 januari 2024 gaat de 45e editie van de Midwinterloop Diepenveen van start, een traditie binnen DSC die al meer dan 40 jaar standhoudt.
De Midwinterloop Diepenveen staat bekend als een niet te missen evenement. Op de derde zondag van januari verzamelen deelnemers zich voor deze recreatieve loop door het pittoreske Diepenveen, met als hoogtepunt het adembenemende Kolkbos. Met afstanden van 4, 7.5, 10 en 15 kilometer is er voor ieder niveau een geschikte uitdaging.
Daarnaast is er in de ochtend een fantastische kidsrun waar basisschool leerlingen gratis aan mee kunnen doen!
De routes beloven een prachtige ervaring, waarbij de deelnemers worden geleid door schilderachtige plekjes van Diepenveen. Het Kolkbos, in het bijzonder, biedt een betoverend decor voor een onvergetelijke loopervaring. Voor een voorproefje van de routes, kunnen geïnteresseerden een kijkje nemen op onze website.
Hoe mooi is het dat de leden van DSC en hun familie en vrienden hier onderdeel van zijn? Zo blijf je in de winter ook lekker fit en zie je nog eens wat van de mooie omgeving in Diepenveen.
Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via www.midwinterloop-diepenveen.nl. Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, die je automatisch op de hoogte houdt van het laatste nieuws en updates rondom het evenement.
Wanneer je je als groep vanuit DSC inschrijft krijg je als je boven de 5 man uitkomt ook nog eens een dikke korting op de inschrijving dan betaal je per niet 7,50 euro maar 5 euro per persoon!
Schrijf je je als groep in stuur dan een rechtstreekse mail naar: contact@midwinterloop-diepenveen.nl
Begin met trainen, stel je doelen en wij hopen je te verwelkomen aan de start van de 45e Midwinterloop Diepenveen.
Tot dan!
Alvast bedankt,