Diepenveen, 21 december 2023

Recentelijk heeft onze hoofdtrainer Patrick Kieftenbelt ons te kennen gegeven zijn contract bij vv Diepenveen niet te verlengen.

Het bestuur en de voetbaltechnische commissie willen Patrick bedanken voor zijn jarenlange en onvermoeibare inzet bij de jeugd en de senioren. We wensen hem veel succes in zijn verdere trainerscarrière.

In zijn 2e seizoen als hoofdtrainer staat ons 1e elftal op een tweede plek met 23 punten uit elf wedstrijden in de 4e klasse E.  Ook is de 1e periode als kampioen afgesloten. Het streven is om het huidige seizoen met de trainers en staf op positieve wijze af te sluiten.

De voetbaltechnische commissie is momenteel actief bezig met het vinden van een waardige opvolger om het roer bij Diepenveen 1 over te nemen en de positieve lijn voort te zetten.

Wij wensen u allen fijne feestdagen en een gezond en sportief 2024!

Bestuur vv Diepenveen