Vandaag 17 juni van het jaar 2023 is de eerste dag van het Gerrits toernooi bij vv Diepenveen. Dat betekent twee dagen met veel voetbalvreugde! Een mooie afsluiting van het voetbalseizoen.

Om de eerste dag samen te vatten gebruiken we de woorden: druk, warm en gezellig!

Het was erg druk, dat was al te zien aan het flinke aantal auto’s die op en rond het sportpark een parkeerplek hebben gevonden. Gelukkig werd alles door de ervaren organisatie in juiste banen geleid.
Ook de warmte was iets om rekening mee te houden. Er stonden veel parasols voor schaduw, er werden drinkpauzes ingelast en er stonden emmers met koud water en een spons bij de velden. Later werd de sproeier aangezet, een goede zet! en natuurlijk brengt een lekker ijsje ook verkoeling.
Alle deelnemers en toeschouwers zorgden voor een goede sfeer! En de zon deed de rest.
En morgen is er gewoon nog een dag met meer van dit alles!!

Al jaren zorgt een team van Gerrits toernooi vrienden voor de organisatie. Maar dit is voor hen de laatste keer. We willen toch niet dat er een einde aan dit voetbalfestijn komt?! Dus laat weten als je het leuk lijkt om dit toernooi de komende jaren te organiseren. Trek iemand van vv Diepenveen aan de mouw en laat weten dat je interesse hebt. Samen kunnen we een heel mooi toernooi neerzetten.

Voor nu willen we de huidige groep toppers bedanken! Ine, Rudi, Genee, Marieke, Jef, enorm bedankt voor alle jaren!!