Dag 2 van het Gerrits toernooi stond in het teken van junioren en mini’s.
De aftrap in de morgen was voor de teams van JO13, JO14 en JO15. Er werd op 3 velden gespeeld. Het waren spannende wedstrijden en toch ook sportief volgens de scheidsrechters. Bij één poule werd de winnaar pas na penalties bepaald. Ook nu waren er weer vele supporters aanwezig die de teams naar de overwinning schreeuwden.

In de middag was het tijd voor de mini’s om aan te treden voor de mini sterren league. Er deden teams van JO6 en JO7 mee van vv Holten, FC RDC, sv Schalkhaar, sportclub Deventer en natuurlijk vv Diepenveen!

Onder de klanken van de champions league tune kwamen de gladiatoren de velden op, klaar om strijd te leveren. Op alle 11 velden werd er een lekker potje voetbal gespeeld. Na ieders 3 wedstrijden te hebben gespeeld werd er afgesloten met het nemen van penalties op het grote doel. Na het sportieve stuk was het tijd voor ranja en een lekker koud ijsje! En daarna vertrok iedereen weer waar ze vandaan kwamen.

We kijken terug op een zeer geslaagd toernooiweekend. Iedereen bedankt die hier aan heeft bijgedragen.
Spelers, begeleiders, supporters, scheidsrechters, toernooicommissie en alle andere vrijwilligers, bedankt!!

Foto’s Jan