Rotovia Deventer is trotse sponsor van team JO15-2 van DSC. In het kader hiervan hebben zij het team uitgenodigd voor een bezoekje aan het bedrijf dat kunststofproducten fabriceert (www.rotovia.com).

Het bezoek begon met groepsfoto en een korte bedrijfspresentatie, waarbij de spelers van DSC JO15-2 een kijkje kregen in de bedrijfsactiviteiten van Rotovia Deventer. Hierbij werden ze tevens getrakteerd op een lekkere snack. Na de bedrijfspresentatie werden de spelers meegenomen op een rondleiding door het bedrijf om ze op deze manier kennis te laten maken met de maakindustrie.

De avond is afgesloten met een sportieve actie in de vorm van een panna toernooitje. De jongens konden tussen de producten van Rotovia hun vaardigheden en voetbaltrucks laten zien. Voor iedereen was een kleinigheidje georganiseerd waarbij de winnaars ook nog met zomerse slippers naar huis gingen.

Het bezoek was een goede manier om elkaar wat beter te leren kennen en het was vooral ook erg leuke avond met elkaar.

Dank ook aan de begeleiders en de trainers van DSC JO15-2 en op nog naar vele sportieve hoogtepunten en een volgende activiteit!