De sponsorcommissie heeft de afgelopen maanden meerdere nieuwe sponsorcontracten kunnen afsluiten. Zowel voor onze wedstrijdtenues als voor de reclameborden zijn meerdere ondernemers uit ons dorp en uit de regio bereid gevonden onze club te ondersteunen. Alle teams hebben komend seizoen een tenue voorzien van een sponsorlogo, dat is in onze historie nog niet eerder vertoond!

Afgelopen zaterdag zijn hebben enkele leden ons geholpen met het plaatsen en vervangen van reclameborden aan het hoofdveld. Prominent aanwezig zijn ook enkele vlaggenmasten tussen de 2 kunstgrasvelden. Wolters Keuken en Bad is hiervoor enkele jaren in scoringspositie gebracht.

Na de recente modernisering van ons clubhuis weer een stap in de verbetering van ons voetbalcomplex.

Mannen bedankt voor het bevestigen van de reclameborden van Wolters keuken en bad!

Grote Beer en Kleine Beer ook aanwezig!