Terwijl er door aannemer de Haan hard wordt gewerkt om ons clubhuis toekomstbestendig te maken is ook de technische commissie druk bezig met de toekomst van onze club. Dit resulteerde in het vastleggen van de trainers voor het nieuwe seizoen. Dit zijn stuk voor stuk mensen van de club met veel ervaring en kennis van de spelersgroep en het edele voetbalspel.

Het aanstellen van het trainersduo Patrick Kieftenbelt en Rob Spliethof was al bekend klik hier. Maar is nu ook officieel bekrachtigd door het ondertekenen van het contract door de heren en voorzitter Harry Nieuwenhuis. Ook zijn we blij om te melden dat David van Zijl zijn contract als trainer van de 2e selectie heeft verlengd. Het tekenen van de contracten heeft afgelopen donderdag 30 juni plaatsgevonden onder het toeziend oog van Sander de Casparis, voorzitter van de technische commissie.

David die ook het afgelopen seizoen trainer van de 2e selectie was en met dit team de 3e periode won in de 2e klasse KNVB, tekent voor nog twee seizoenen! Naast zijn taken als jeugdtrainer en technische commissie is hij een graag geziene gast op de Zunnebargh. En zien doen we hem vaak!
Met het doorstromen van spelers uit de jeugd en het terugkeren van spelers bij vv Diepenveen is er een ruime selectie. Met David aan het roer bij ‘de kweekvijver’ zullen de jonge spelers snel ervaring opdoen bij het seniorenvoetbal.

Rob is terug van nooit weggeweest. Dit voetbaldier met veel ervaring in het trainersvak en onze ex-voorzitter is terug in functie als trainer van het 1e elftal. Samen met Patrick heeft hij de schone taak om het vlaggenschip van vv Diepenveen een mooi seizoen in de 3e klasse KNVB te bezorgen.

Patrick Kieftenbelt heeft bij vv Diepenveen de kans gekregen om voor de eerste keer in zijn al rijke carrière trainer van het 1e elftal te zijn. Al sinds 2012 is Patrick actief bij vv Diepenveen en werkte zijn weg omhoog vanaf de C jeugd (O15) tot aan het eerste. Als hoofd jeugd opleidingen en hoofdcoach bij de O19 heeft hij veel kennis van de spelers binnen de gelederen van vv Diepenveen. Al deze kennis gaat hij inzetten bij zijn nieuwe taak. En als dit niet genoeg was gaat Patrick het komende seizoen de opleiding UEFA B bij de KNVB academie afronden!
Een mooi stuk over Patrick is te hier lezen.

Onze club heeft veel vertrouwen in deze trainers en ziet het komende seizoen met veel plezier tegemoet. We spreken dan ook van een zonnige toekomst voor vv Diepenveen!