Goed om te zien is dat er bij vv Diepenveen door de leden blijkbaar ook aan de toekomst wordt gedacht. Bijzonder is het dat er in een tijdsbestek van anderhalf jaar 7 mannen uit de 1e en 2e selektiegroep ( weer) vader zijn geworden of nog worden. Tijdens de afsluitende BBQ van de 1e en 2e selectie werden de ” nieuwe” vaders alvast voorzien van een Diepenveen shirt voor hun zoons / dochter. De shirts zijn nog wat aan de grote kant, maar daar groeien ze wel in. Het zou mooi zijn als er volgend jaar rond deze tijd de 1e teamfoto gemaakt wordt met dit nieuwe sterrenteam. We kunnen de jonge helden dan inschrijven als de nieuwe JO3-1.
Mannen, en natuurlijk ook jullie partners, geniet van jullie kroost. We zullen de talenten t.z.t. met open armen ontvangen bij onze club.

De trotse vaders, Gijs, Christiaan, Freek, Roy, Duncan en Jack. Helaas was Marcel niet aanwezig.