Wedstrijd eerste elftal – 25 april

Gisteravond hebben de mannen van het 3e elftal, ZO3, een belronde gedaan onder de leden van vv Diepenveen om zoveel mogelijk mensen aan te melden als deelnemer van de Vriendenloterij. De Vriendenloterij en vv Diepenveen werken al langer samen. Van de verkochte loten gaat 42 % naar de club. Dat is een mooi bedrag. Voor de deelnemers zijn er mooie ( geld) prijzen beschikbaar.

De actie van gisteren levert een mooi bedrag op. Allereerst is er het startbedrag, € 500,- , als je als club een belronde doet. Verder krijg je een premie per nieuwe deelnemer. Doordat er 53!! deelnemers zijn aangebracht, komt er nog een bedrag van € 750,- overheen. Mooie prestatie van de mannen van het 3e. Aran, Vincent, Twan, Valentijn, Koen, Jordy en Giedo, HEEL ERG BEDANKT! Ook natuurlijk de nieuwe deelnemers bedankt!

De nieuwe deelnemers ontvangen als welkom een VIP kaart vd vriendenloterij en een cadeaubon van € 20,-. Als deze deelnemers allemaal een jaar meespelen, dan krijgt de vv Diepenveen nog eens een bedrag overgemaakt van ca € 4500,-. Enz. Dat zijn nog eens goede berichten in deze lastige tijd. De club kan dit goed gebruiken met oa de stijgende energielasten in het achterhoofd.

Niet alle leden vd club zijn bereikt. Wilt u ook deelnemen? Dan kunt u zich aanmelden bij de VriendenLoterij.nl. Ga vervolgens naar extra’s, selecteer clubs en stichtingen en vul vervolgens in bij meespelen voor uw club:  vv Diepenveen.