Fotograaf Jan heeft weer een rondje om ons clubhuis gemaakt. Op de foto’s is goed te zien dat er hard wordt gewerkt aan de oplevering.
Dit gaat natuurlijk niet vanzelf! De verbouwing is voor rekening van bouwbedrijf de Haan, het schilderwerk door Pasman vakschilders, Assink-Weustink Elektro B.V. voor het elektra en Koetsier Installatietechniek Wesepe B.V. voor het installatiewerk.

Om de kosten te kunnen drukken is er ook zelfredzaamheid vanuit de club nodig. Dit zullen we samen moeten oppakken.
Een deel van het straatwerk is aangelegd en het terras weer dichtgemaakt door onze clubgenoten van het 45+ vrijdagvoetbal.

Wil je helpen in de kantine of met verven, sauzen, opruimen of straten?
Meld je bij Marieke Arts.  jeugdcommissie@vvdiepenveen.nl
Alleen samen kunnen we het doen!

Omdat Jan er toch was heeft hij nog een schwalbe van Freek op de gevoelige plaat vastgelegd en ook een doelpunt.