• 13 – 04: Pubquiz door Vrienden van DSC
  • 08 – 06: BBQ Vrienden van DSC

Al enkele weken speelt onze JO8-2 in wedstrijdshirts gesponsord door Target. Een korte introductie van deze nieuwe sponsor is dan ook op zijn plaats.

Target, the career company, is een recruitmentbureau voor de industriële sectoren en functioneert als arbeidsbemiddelaar voor HBO- en WO-opgeleiden. Ze bemiddelt voor bedrijven in de maakindustrie, machinebouw, procesindustrie en voedingsindustrie. Zie ook de website www.target.nl

Kees-Jan Vaartjes, directeur van Target: ‘Door de shirtsponsoring willen we een steentje bijdragen aan het kunnen sporten door kinderen. En dat mijn zoontje speelt in JO8-2 was de reden om dit team te sponsoren zodat ze goed gekleed hun wedstrijden kunnen beginnen’.

Het bestuur en de sponsorcommissie danken Kees-Jan en Target voor hun bijdrage om onze jeugdvoetballers te kunnen laten doen wat ze het liefst willen: met veel plezier samen voetballen!