De afgelopen week was sportpark de ‘Zunnebargh’ omgedoopt tot de ‘Steenenbargh’. Want het was tijd om de herindeling van het buitenterrein te realiseren.
De fietsenstalling is flink breder gemaakt en de paden naar de ingang zijn anders gelegd. Binnenkort wordt er gestart om de tuin opnieuw aan te leggen.

Er werden drie avonden hard gewerkt en ook afgelopen zaterdag werden de mouwen weer opgestroopt.
Duizenden stenen zijn er door de handen gegaan. In totaal is er 400m2 grond dichtgelegd. Chapeau voor de hulptroepen!
Het resultaat mag er zijn! Getuige de foto’s.

Op de agenda staan de volgende werkzaamheden: er wordt binnenkort een schuur gebouwd voor de vuilniscontainers en ook de speeltuin krijgt een opknapbeurt.
Daarnaast moeten de fietsenrekken worden geplaatst, kortom er is nog genoeg te doen.
Het zou fijn zijn als er nog meer clubgenoten willen helpen. Meld je aan bij jeugdcommissie@vvdiepenveen.nl