Wedstrijd eerste elftal – 25 april

Even bijpraten.

Het is nu 27 juli, het begin van de bouwvakvakantie. Het opknappen van het clubhuis vordert gestaag. Het is niet gelukt om voor de bouwvak klaar te zijn, maar eind augustus zijn we een heel eind. Dat zou mooi zijn, we kunnen dan direct in het nieuwe seizoen profiteren van het “nieuwe” clubhuis. Het wordt mooi, dat is zeker.

We zullen nog wel wat hinder ondervinden van de werkzaamheden, maar de diverse trainingen kunnen wel starten na de vakanties. Als het goed is kunnen we de kantine weer volop gebruiken vanaf week 37. Rondom en in het clubhuis zijn er dan nog veel zelfwerkzaamheden te doen. Straatwerk, sauswerk, groen aanleg en veel opruimen. We komen daar bij u op terug. We hebben jullie allemaal nodig. Vele handen maken licht werk.

Grote verloting, 5e trekking

Vrijdagavond 22 juli hebben we na de online pubquiz de uitslag van de 5e trekking bekend gemaakt van die mooie verloting. Doordat het clubhuis niet gebruikt kan worden kunnen we niet fysiek de uitslag bekend maken. Dat gaat ook in augustus waarschijnlijk niet lukken, dus ook dan een online uitslag. We hadden natuurlijk al mooie ( hoofd) prijzen. Deze keer was de hoofdprijs een flatscreen TV van Expert Diepenveen. Robert Ooiman werd winnaar van deze hoofdprijs. Alle andere prijswinnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd!

De volgende trekking is 3 augustus. De uitslag wordt op een nader te bepalen datum bekend gemaakt.