De afgelopen zaterdag was het weer een drukte van belang. Want het was weer tijd om het sportpark verder te verfraaien. We zagen veel dezelfde gezichten die de afgelopen weken ook hebben geholpen.
Ben je door het zien van de foto’s gemotiveerd geraakt en wil je ook een steentje bijdragen, meld je dan aan bij hier aanmelden aub. Elke hulp is erg gewenst!

Het was tijd voor het plaatsen van de fietsenstalling. De rekken zijn anders geplaatst waardoor er meer ruimte voor fietsen is ontstaan. Er worden aan de kant van het clubhuis nog meer fietsenrekken gezet.
Het knipwerk van de straatstenen is gedaan. De kieren zijn gedicht.
Ook mooi, de schuur voor de containers heeft ondertussen een dak gekregen. En er is een boom gekapt die er slecht aan toe was.

Kortom een dag waar veel gebeurd is.
We bedanken Marcel, Hans, Lex, Dick, Oscar, Klaas, Gerben, Balder.

Ter inspiratie, hoe mooi is het als je straks bij het clubhuis bent en kan zeggen: kijk, die stoep heb ik gelegd. Of zie de fiets parkeer ik bij het rek dat ik zelf heb geplaatst.