Diepenveen O23 heeft dinsdag 3 mei de laatste wedstrijd van dit seizoen gespeeld. In kader van de Haze Stedenbedrijfsverzekeringen Cup werd met ruime cijfers gewonnen van Overwetering O23. In Olst stond er na 90 minuten een 0-6 eindstand op het scorebord. Diepenveen investeert al jaren in de O21 en O23 competitie. De jonge selectiespelers vormen dan in wisselende samenstelling een team met de O19 spelers. Hiermee laten we de O19 spelers wennen aan senioren voetbal en is de overgang naar de senioren een minder grote stap.

Dit seizoen hebben we leerzame wedstrijden gespeeld tegen Terwolde, FC RDC, Go Ahead Eagles, Epse en Overwetering. We kijken uit naar het volgende seizoen als O23 ook weer deelneemt aan het toernooi dat georganiseerd wordt door www.deventervoetbal.nl.