De laatste trekking van onze verloting zit er op. Tijdens de kerstbingo zijn de winnaars van deze trekking bekend gemaakt. Je ziet de winnende nummers in bovenstaande afbeelding.
Natuurlijk bedanken we alle deelnemers voor hun deelname, en dus hun inleg. Een speciaal woord van dank gaat uit naar de sponsoren voor het beschikbaar stellen van de prijzen en het meedenken in deze. Kijk voor de namen van deze sponsoren nog eens op uw lot! Ook notaris Siebelink van notariskantoor Tap & van Hoff uit Lochem bedankt, de trekkingen zijn kosteloos verzorgd door dit kantoor.

Graag willen we vertellen wat het nou eigenlijk heeft opgeleverd. Er hebben 250 mensen meegedaan. Als we de kosten er af halen houden we een netto bedrag over van ca € 15600,- . Een geweldig resultaat natuurlijk.

Wat kun je nou eigenlijk met zo’n mooi bedrag? Nou, heel veel. Je kunt er bijv. een veranda van betalen, maar ook de zonnepanelen kun je voor zo’n bedrag aanschaffen. Kortom, het geld is heel goed besteed.

Op zaterdag 21 januari zal er om 16.00 uur een officiële opening zijn. Iedereen is dan natuurlijk welkom om een kijkje te nemen en te proosten op ons “nieuwe” clubhuis. Een uitnodiging volgt nog. Helemaal af is het dan nog niet, maar ver genoeg om te laten zien aan de buitenwereld, dus maak er gebruik van.
De verlotingscommissie ( Raymond, Freek, Aran, Bert, Tonny en Harry ) heeft het graag gedaan voor DSC en jullie. Tot de 21e !!!!
Allemaal een heel sportief 2023 gewenst!!!!