Stage

Diepenveense Sportclub (DSC) is sinds 2016 een erkend leerbedrijf en staat geregistreerd bij Beroepsonderwijs Bedrijfsleven.

Wij vinden het belangrijk en leuk om jonge mensen te begeleiden tot vakmensen voor het begeleiden en trainen/coachen van een voetbalelftal en/of pupillenteam. Hieronder valt het opzetten van trainingsmethoden en de opbouw van de trainingen. Ook is er binnen onze vereniging de mogelijkheid om evenementen te organiseren.

De opleidingen waarvoor we erkend zijn:

SPORT

· Coördinator sportinstructie, training en coaching (niveau 4)

· Sport en bewegingsleider (niveau 3)

Zorg en Welzijn

· Medewerker sport en recreatie (niveau 2)

Meer informatie kun je ook vinden op www.s-bb.nl en www.stagemarkt.nl. Op deze website vind je ons onder Diepenveense Sportclub. Maar niet onder VV Diepenveen. VV Diepenveen is namelijk de voetbalafdeling van de gehele Diepenveense Sportclub.

Ben jij op zoek naar een leuke stageplek binnen onze voetbalvereniging of heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met onze Hoofd Jeugdopleiding.

Patrick Kieftenbelt
Hoofd Jeugdopleiding & stagebegeleider