Afgelopen zaterdag werden de mouwen opgestroopt. Ruim 30 armen werden ontbloot om ons clubgebouw klaar te maken voor de renovatie. Het grote werk wordt door verschillende aannemers uitgevoerd, maar het voorbereidende werk kunnen we zelf uitvoeren om tijd en geld te besparen. Het was een productieve dag, er is meer gebeurd dan gehoopt. Het was gezellig en er werd goed samengewerkt!

Je ziet het direct als je bij het clubhuis aankomt. De fietsenstalling is afgebroken om ruimte te maken voor steigers. Er staan nog onderdelen van de fietsenstalling. Wees hier voorzichtig en parkeer je fiets aub op een rij. De massagekamer bij kleedkamer 5 is leeggemaakt en het plafond is eruit gehaald, zodat de aannemer het dak kan lichten. Bij kleedkamer 9 en 10 zijn de plafonds ook verwijderd. Deze ruimtes zijn vanaf nu ook niet meer te gebruiken om in om te kleden. De welbekende overkapping is afgebroken zodat er aan die kant ook steigers geplaatst kunnen worden. Het is even wennen, maar er komt een mooie overkapping voor terug!

Aan alle bezoekers en gebruikers van het clubhuis: verwacht overlast! Elke dag kan er iets veranderd zijn. Kijk welke ingang open is en waar ruimte is om te kunnen omkleden. We zullen allemaal even moet schikken zodat alles bij de start van het nieuwe seizoen weer als nieuw is.

We willen iedereen bedanken voor de hulp met het voorbereiden en uitvoeren van de werkzaamheden. We hopen dat er nog veel clubleden willen bijdragen aan de renovatie. Hoe mooi is het dat je straks kan zeggen dat je je steentje hebt bijgedragen aan het clubhuis!