de Vrienden van DSC

De doelstellingen van de Vrienden van DSC zijn:

– Ondersteunen van activiteiten jeugdafdelingen: denk aan jeugdkampen en  Sinterklaas-activiteiten.
– Verfraaiingen in en om het clubhuis: denk aan een bijdrage in de  aanschaf van een omroepinstallatie, een scorebord, het terras en de  inrichting/aankleding van het clubhuis.
– Verhoging van de omzet van het clubhuis.
– Bijdragen aan realisatie van bijzondere wensen: hierbij kan het gaan om eenmalige bijzonderheden die zonder extra financiering niet gerealiseerd kunnen worden.

De Vrienden van DSC zijn altijd bereid deze in overweging te nemen.

Ieder jaar vindt de jaarvergadering plaats waar de verschillende afdelingen van DSC een afgevaardigde heen sturen om ingediende investeringen te verdedigen en desgewenst verder toe te lichten. Deze wensen moeten aan minimaal een van de bovenstaande doelstellingen voldoen om in aanmerking te komen voor een bijdrage vanuit de Vrienden van DSC.

Daarnaast organiseren wij ieder jaar een aantal leuke evenementen voor leden en niet-leden. Denk hierbij aan de paasbingo, het  voetvolley-toernooi op Hemelvaartsdag, de nieuwjaarsborrel, de jaarlijkse darts masters, de kaartmarathon (klaverjas en joker) EK- en WK-pools. Daarnaast krijgen leden een naamsvermelding op een prominente plek in de voetbalkantine.

Het bestuur van de Vrienden van DSC bestaat uit:
Tonny Hazeleger
Ruud Veltman
Hans Voortman
Georges Issa
Sarah de Groot
Maureen Broekman
Tobias Bijkerk

Voor informatie kun je mailen naar:
vriendenvandsc@gmail.com