Grote Clubactie

De jaarlijkse Grote Club Actie

Help je ook mee om ook dit jaar weer een mooie opbrengst te halen met de Grote Clubactie?
VV Diepenveen doet al jaren mee aan de Grote Clubactie.

(tekst gaat verder onder afbeelding)

Wij willen alle leden uitdagen om nog meer loten te verkopen dan voorgaande jaren. Een mooie opbrengst zorgt ervoor dat wij in de toekomst onze dromen kunnen blijven realiseren. Samen houden wij de vereniging in “bloei”.

Extra inkomsten
Iedere sportclub kan extra geld goed gebruiken. Clubhuizen hebben onderhoud nodig en materialen moeten worden vervangen. De opbrengst van de grote clubactie, wordt dus helemaal ingezet voor VV Diepenveen.

Opbrengst
De actie levert jaarlijks zo’n € 1.000- 2.000 op. Van elk verkocht lot mag de
vereniging 80% zelf houden. 1 lot kost € 3,00 per stuk, dus € 2,40 is
bestemd voor onze vereniging. De jeugdleden (mini’s-Jo19) verkopen
de loten aan ouders, buren, familieleden, en aan mensen in de buurt waar ze wonen. Koop jij ook als ze langs de deuren komen? De loten worden automatisch afgeschreven en het lotnummer staat op het afschrift. Help mee en help de jeugd van VV Diepenveen.

Trekking en prijzen
Er zijn vele mooie prijzen te winnen. Koop ook een lot, en ondersteun VV Diepenveen.
Nog vragen over de actie, of ideeën om de actie nog succesvoller te maken?
Neem dan contact op met de Commissie Grote Clubactie:

Lianne Dijks (lianne_dijks@hotmail.com)

Suzanne Alink-Velner (suzanne_velner@hotmail.com)